4 december 2013


Som jag tidigare har skrivit så drar sig mina praktikveckor också mot ett slut och jag har redan börjat  få säga hejdå till min favorithandledare med en kram och ett tack för all stöttning som hon gett mig. Men inombords tackar jag ändå för att allt detta är över. Att jag faktiskt jobbat mig igenom detta trots att jag mår som jag mår just nu. För det har verkligen varit en berg och dalbana, en stor jävla utmaning om jag får uttrycka mig så.
 
Livet, det kommer som vanligt fortfarande trappa på efter det här. Imorgon kväll ska jag på anställningsintervju, främst i min desperation av pengar (vilket jag inte kanske borde nämna). Egentligen har jag inte tid för något arbete nu, jag har skolan och tänka på, och läxor, och kompisar, och ... mig. Därför vet jag inte hur jag kommer fixa detta men en lösning finns det till allt sägs det. Så jag får se om det även finns till mig. 
 
Jag ska försöka lägga resterande tankar på is, andas och försöka njuta av en "lugn" kväll.. 

Kommentarer
Postat av: Elino

Det finns en lösning även för dig, men det kanske tar ett tag att hitta den vägen. Krokiga vägar kan bjuda på fina utsikter (sommaren 2013). ♡

2013-12-04 @ 21:42:52
URL: http://lovelino.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0