Måndag 7 April

 
Detta är världens underbaraste person. Hon är otrolig. Min Elin. Hon är mitt liv, hon håller mig ovanför ytan. Jag älskar henne och jag har saknat henne så. 
 
Morgonen började inte lika bra som kvällen sluta. Regn öste ner utanför mitt fönster, känslan av att gå till skolan var inte lockande. Jag blev sen. Inte mer än så. Skoldagen var lugn. Lektioner blev inställda men ändå inte. Var arg och frustrerad på läraren. Lämnade skolan runt halv ett tiden tillsammans med Elin. Därefter har dagen bara blivit bättre.
 
Vi har:
1, Åkt till ICA, köpt sallad och dricka till vårat pluggande på biblioteket.
2, Åkt till biblioteket, ätit, pratat, men inte pluggat.
3, Åkt runt, runt i stan för att tillslut kommit fram till stället där vi skulle hämta Elins vän Lisa. 
4, Åkt hem till Elin, sett på söta katter, kollat skolkataloger och lyssnat på gitarrspelande.
5, Tagit en vårpromenad med en av de vackraste hundar jag någonsin sett.

 
6, Gått hem och improviserat ihop kvällsmat. Gott!
7, Suttit fastlimmade i soffan framför bl a "How I met your mother" och "Top Model Sverige"
8, Hånskrattat åt varandra
9, Åkt till citygross utan anledning.
10, Åkt och handlat på ICA en andra gång istället. 
 
Det har varit en himla fin dag. Jag har mått bra, till skillnad från gårdagen. Elin och jag börjar smått planera våra sommarplaner, även om vi båda vet att jag kommer jobba mesta dels utav tiden så ska vi ändå klämma in våra Göteborgsresor. Precis som förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0