24 december - julafton

 
Julafton har äntligen passerat och lite snö föll ner till marken. Faktiskt en helt okej julafton, jag hade förväntat mig något ännu mer dramatiskt än bara två ångestattacker. Jag vet, jag kanske är en mindre katastrof, men jag är okej med det, för ibland har jag bra dagar som jämnar ut alla de dåliga. Jag har till och med fått beröm över att jag har pratat mer, och inte varit lika trött som jag brukar. Det duger, jag är nöjd, jag är duktig.  
 
Way to go Freddie. "Bara" två julfiranden kvar.
 
Jag är nöjd med mina julklappar, jag har fått saker att använda då jag flyttar hemifrån, jag har fått pengar, och jag har fått sims 4, vilket just precis har installerats klart så jag tänkta faktiskt testa spelet lite snabbt nu ikväll. Däremot fick jag inte glee säsongen jag ville ha, och inte heller några körlektioner till körskolan, men det är okej, för jag är nöjd så länge jag kommer närmare mitt mål till en egen lägenhet. Om ett halvår tar jag studenten, och jag letar just nu efter jobb. Jag känner mig redo för det här. Hoppas jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0