21 juni 2014

 
Det sliter på kroppen att jobba, även om detta bara är min fjärde dag på sommarlovet. De långa arbetsdagarna blir en evighet, vilket gör att timmarna känns som dagar. Vuxenlivet, du är påväg dit Fredrika. Arton år och jobb, jag är nog redan där. Jag förstår det inte ens själv. Imorgon är det 8 timmars pass som gäller, sen hoppas jag på att få vara ledig i åtminstonne två dagar. 
 
----------
 
Annars då, igår bokade Elin en resa till Berlin för henne och mig i Augusti. För det är något man tycker passar utmärkt att göra en midsommarafton. Jag tycker det ska bli jäkla spännande att åka iväg med en min allra bästavän, som jag gärna spenderar flera dygn tillsammans med och speciellt i ett annat land där det finns så mycket nytt att upptäcka. Soo here we go! 
 
"Om du älskar mig kommer jag lämna dig och om du lämnar mig kommer jag älska dig"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0