Lördag 1 mars 2014


Bloggar för att jag känner mig tvungen. Eller annars illa till mods. Jag orkar inte skriva, jag orkar ingenting.

Jag ligger i en bäddsoffa, ca 25 km(?) från min vanliga sköna säng. Vet inte riktigt hur jag hamnade här igen, det blev en spontangrej att åka och spendera kvällen hos syrran, som jag också gjorde igårkväll. Jag gillar det. Förutom att jobbet förstör en till att kunna planera. Jobbade 12-19 idag, imorgon är det kortare pass 13-17. Ugh. Ångesten blir kraftigare av att tänka på morgondagen.. Jobba...städa.... och plugga... är det som är viktigast just nu. 

Men.

Jag har tappat "glöden" orkar inte bry mig att mitt rum är ett bombnedslag, att jag har "post it" lappar med massa ogjorda skoluppgifter påverkar mig inte ett dugg. Motivationen är borta.. finito, gone. 

Min kropp och själ samarbetar inte. Får se om de låter mig sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0