30 maj 2014

 
"Med fantasin på rätt ställe kan man komma långt"

Våran fruktpicknick utveklades mer och mer, tills vi i nästa stund hade skapat oss ett mysigt "boende". För ja, jag skulle ha kunnat sova där hela natten om det inte vore för alla myggor. Därför kallar vi det för boende. 
 
Vi har ätit massa frukt, glass, sallad.. spelat tv-spel som vi inte förstått oss på, sjungt fina stämmor till singstar, sett på skräckfilm och tagit ett X antal toapauser när man har suttit som bekvämast. 
 
 
Men nu är jag hemma i mitt rum, så långt borta ifrån någonting så fantastiskt som detta. Jag kliar tillbaka på mina myggbett och är irriterad över att kroppen inte vill låta mig sova. Imorgon ska jag jobba. Och på söndag med. Sedan ser jag fram emot två veckors semester, även om jag fortfarande har skola. Det kommer bli grymt. Min sommar kommer bli grym. För det blir vad jag gör det till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0