29 november 2014

Godkväll. 

Jag har mer eller mindre "bott" hemma hos min syster under helgen. Det är skönt, iallafall för mig, men sen om det är liksidigt vet jag inte. Jag får hålla om min goa casper och jag får spendera timmar ihop med de ända människorna som får mig att må bra på riktigt. För att allting som kallas ångest existerar inte då. 

Att vara hemma stressar mig, eftersom att jag gör så lite utav det jag egentligen borde göra. Dvs läxor. Men jag tänker ge mig en klapp på axeln, eller två, eller kanske tre föresten, därför att jag har slutfört tre uppgifter som inte behöver vara klara  förän om 2-3 veckor framåt. Åh gud. JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA! 

Det känns som jag börjat få iordning på mitt liv. Jag vet att jag säkert sagt det ett hundratals gånger, men nu känns det på riktigt. Jag drar mig inte lika mycket på mornarna, jag äter, jag går ut (även om det går lite trögt på den fronten) och jag försöker lägga mig i tid. 

För tillfället är det julklapparna som tar emot, och julen är inte längre långt bort. Men jag fixar det, för så jävla bra är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0