2 januari 2015

 
Jag har hittat tillbaka till min gamla webbplats igen, weheartit. Länk till min sida här. Får flashbacks genom att lyssna på samma gamla musik som jag gjorde då och sökte på olika taggar. Musiken är det dock inget fel på, den sätter orden i hjärtat och bankar ihjäl mina hjärnspöken. Taggarna borde dock inte existera längre, borde helt enkelt rensa halva min egna sida nu när jag börjar på något nytt. Fast det tänker jag inte göra. För allting jag har raderat tidigare har jag ångrat. Vet egentligen inte hur man kan ångra en sådan sak att man raderar de dåliga ut ur livet. Men ibland behöver jag tillbaka blickar. Det tillhör liksom livet. 
 
På tal om något helt annat, jag brände min tunga på smält ost igår och det gör fortfarande förbannat ont. Det har nog varit mitt största problem idag, smakerna har liksom inte varit detsamma. Haha.
 
Annars så kom jag precis ut ur min spontana dusch. Behövde skölja av mig ångest och jag hoppas på att kunna bli somna i tid (dvs gärna innan ett) efter en heldags besök hos min syster. Jag börjar bli trött på att vara vaken till tre, halv fyra på nätterna, men jag vill inte heller sova på dan då jag är som tröttast.
 
Jag tror min kropp har missuppfattat det här med dag och natt. Ugh. 
 
Imorgon är det lördag, och jag har ingenting planerat. Är rädd för att jag kommer ligga hemma i min säng dagarna långa fram tills torsdag då skolan börjar igen. Helvete. Någonting jag vet att jag ska göra är att skriva klart min bucketlist (som egentligen bara är inspiration ifrån weheartit), varav en av dem, nummer 61, är att åka till Austalien. Jag har ett helt liv framför mig och jag ska bannemej se till att fixa några utav dessa hundra saker. 
 
Jag vill bara vara äventyrlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0