7 januari 2015

 
Allt jag vill är att försvinna in i musiken och stanna där för ett tag. Jag vill sitta på en buss utan destination en vinterkväll med naturens mörker på andra sidan fönstret tills jag kommit på vad jag håller på med.Men såhär långt har jag kommit på att jag mår som bäst när jag får vara kreativ, fast då måste jag också kunna göra framsteg i mina utmaningar, annars fungerar det liksom inte. Jag fortsätter att utvecklas på mitt keyboard, mitt målande, mitt skapande och även att fånga fina ögonblick på bild. Mitt största mål är att klara av att skapa verklighetsbaserade teckningar, och jag har en otroligt bra bit fram tills dess. 
 
I mina förkyldningstider satt jag igår och började kladda lite. Däremot kom jag inte längre än såhär (bilden ovan) därför att jag började tvivla på mig själv. Så jag antar jag kommer att lämna den i detta skicket i en stund. Vilket kommer sluta med flera månader eller så, men jaja. Jag försöker. 
 
Imorgon börjar skolan igen, och jag vill verkligen bara inte dit. Men jag ska ta mig igenom skiten, med eller utan ångest. För så jävla bra är jag. Och ja, jag försöker boosta mig själv, känner att jag behöver det i dessa tider och kanske föralltid. 
 
Nu ska jag ta och dumpa min data på golvet, hämta en kopp te och se på någon barntillåten film, det är liksom sånt man gör dagar som dessa.
 
Ta hand om er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0