23 December 2013

Snälla döda mig. 
 
Klockan har passerat 04 slaget och jag har hunnit sova ca tre timmar. Nu är jag klarvaken. TVen står på, min kropp vill sova men det gör så fruktansvärt ont inom mig. Halsen är nog den som plågar mig mest. För svälja är nästintill omöjligt och jag önska att jag hade en kopp te vid min sida just nu för att lindra det något. Inte kan jag gå upp och fixa det dock. Lär väcka hela grannskapet av att bara gå till köket. 
 
Vad gör man då?
 
 
Jag kramar hårt om mitt täcke. Gråter för att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Imorgon är det den 24:e. Julafton. Vill inte fira någonting. Jag vill bara ligga hemma för jag börjar ändå bli sjuk. Det är en oönskad jul i år och jag vill inte vara med om stora julbord, vill inte äta. Sen så innebär det  att träffa människor. Jag kommer endast sitta där med frånvarande blick och önska jag vore nån annanstans. 
 
Ugh. 

Det regnar ute.
Jag ska se på film.
Vill egentligen sova.
Kan bara inte.
 
Jag svamlar mina ord. Mest för att jag har så mycket att skriva att det inte blir något vettigt alls. Just like normal. Godnatt, eller godmorgon vilket som nu passar er andra levande varelser! 
 
Får se om sömnen vill komma tillbaka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0