28 december 2014

 
Vägen ifrån bussen och hem till Sara som vanligtvis tar 20 minuter tog dryga 40 när vi plumsade fram i snön med våra kängor, dubbla kläder och kamerorna i högsta hugg. Vinter är fin, men kall. Mina ben var is, likaså mina tår, fingrar och näsa när vi väl hade kommit fram. Jag stod och värmde fötterna inne på toan, där var golvvärmen som varmast. Vi har spelat little big planet nästintill hela eftermiddagen, och ätit popcorn. Så som det ska vara alltså. 
 
Jag kom hem för en stund sedan, och har sedan dess suttit och raderat och redigerat lite bilder. Ska fortsätta lite till innan jag bäddar in mig i täcke och filt tillsammans med en serie och några tända ljus runt omkring. 
 
- Jag försöker ta vara på tiden, jag försöker njuta, jag försöker slappna av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0