12 februari 2014 - Mobilinlägg

Det har inte varit mycket sömn inatt. Sov endast 2-3 timmar även om det inte  ens var i sträck. Min kropp är utmattad men hjärnan låter mig inte sova. Jag orkar inte. Imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen efter ha varit ledig sen i fredags, trodde jag skulle vara utvilad tills dess, men så är inte läget. Utan bara mer tvärtom. Ugh. Förresten, stryk imorgon, blev tillfrågad att jobba ikväll och jag kan aldrig säga nej. Tjoohoo!

Om vi ska fokusera på något annat så är jag nu ägare till en vacker vit mobil som jag och min vän Elin har döpt till Herman. Herman är lite envis och gör inte alltid det jag säger åt honom att göra. Antar att det tar tid innan vi lär känna varandra. Dock är det värt att ge kärlek och omtanke till Herman för jag är var så trött på min gamla tegelsten.

Anyway, troligtvis ska jag träffa Sara innan jobbet. Hon är mysig. Kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0