15 februari 2014

I skrivandets stund har jag äntligen satt mig på bussen mot Lidköping för att hälsa på syrran och Kenny. Det är taco & mellokväll som gäller. Någonting som jag har sett fram emot länge. Jag är vrålhungrig efter ett arbetspass från 10-16:15 där jag inte alls har fått i mig så mycket mat som jag egentligen kanske hade behövt. Men jag lever och står upp även om jag känner mig ganska så ostabil.

Jag är ändå på ett sätt också ganska stolt över mig att jag på 30 minuter hann duscha, föna/platta håret och packa innan det var dags att springa till bussen. (Jag är ganska seg av mig i vanliga fall) Anyway, tänkte skriva inlägget mest för att få tiden att gå på bussen, vilket jag lyckades med för om 5-7 minuter är jag framme! 

Jag önskar alla en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0