30 november 2014

Goa unge, jag är så himla glad för att du finns.
 
Bilden ovan är min nya favoritbild, det bara är så. Den är lite småkul men allvarlig på samma gång. Jag älskar den. På tal om bilder. Jag försöker få iordning på hundratalets mappar som jag skapat, och rotar fram bilder som ska framkallas. Det är kul. Eller vet inte om man kan säga "kul", snarare att det är en go tidsfördriv så här på söndagens sista timmar. 
 
Annars så sitter jag också och smålurar på julklappar, ja det finns trotsallt några idéer i bakhuvudet. Tack och lov för det. Imorgon är det måndag, skola, tidig morgon. Men vad gör väl det, en ny helg är påväg om det så är 5 dagar bort. Det fixar jag. 
 
Dax att återgå till arbetet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0