14 oktober 2014

Lite bilder ifrån lördagen, några bilder har jag tagit från Louise.
 
Alla helger som liknar desssa är helt underbara, att umgås, att va ute, att träffa människor, att ändå känna sig hyftas nöjd med livet. Jag är glad över att jag hängde med ut i lördags, jag var skeptiskt till om kroppen skulle tillåta mig, om jag skulle orka vara ute, men jag tilläts att roa mig. Det ända som var mindre rockigt var att jag jobbade 11-20 på söndagen, jag tog mig igenom det, med en aningen tröttare ögon än vanligt och ett mer segtänkt huvud. Det var helt klart värt det! 
 
Imorgon är jag ledig ifrån skolan, så jag tänkte hänga med min syster, mamma och farmor till vår grannstad Skövde för fika och lite shopping. Så därför blir detta ett random inlägg, för jag ska försöka sova nu så att jag kan börja med att ta mig upp ur sängen i tid. Förhoppningsvis. Försöka.
 
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0