21 februari 2015

Livet svämmar över mig och jag drömmer mardrömmar om döden. Ibland är det jag, ibland är det någon annan. Inatt vaknade jag upp i min egna varma pöl av svett, jag har inte kunnat sova ordentligt alls. Tankarna fortsätter att forsa igenom mig och jag har inte längre någon aning om vad det är jag ska lägga mest tid på. Vad ska jag prioritera i mitt liv? Visserligen att jag har lovat mig själv att prioritera skolan, det var därför jag slutade jobba bl a. Men just nu vill jag inte ens resa mig upp ur sängen för att åka till min dumma praktik. Jag trivs inte alls och jag känner mig bara i vägen och ovälkommen, även fastän de säger "hoppas du ska trivas".Det har varit en skit vecka och jag vill inte hålla på i tre veckor till. Jag vill verkligen inte.
 
......
 
Jag fortsätter att lova människor alldeles för mycket, jag lovar dem att vi ska ses, men egentligen vill jag bara ligga begraven under täcket. Jag vill bara vara min egen, men samtidigt vill jag lika mycket vara hos någon med en varm själ som väcker liv i min. Allting går åt helvetet. Jag klarar inte av alla måsten längre, jag behöver få luft, men istället så kvävs jag. Det är över nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0