1 januari 2015

"Awimmawe awimmmawee awimmawee"
 
Jag antar att det är dax att välkomma det nya året precis som alla andra gör det med huvudvärk och illamående. Jag är glad över att jag inte mår sämre, utan istället står ut med att ha halv öppna ögon och se ut som en sömngångare, men vad gör väl det, nyårsafton är bara en gång om året och den tog oss alla med storm. 
 
Vi åt god mat och badade badtunna i över två timmar bland annat. Det var skönt, skönt att jag äntligen kunde släppa det jag satt och tänkte på under hela stunden vid matbordet. Tiden gick, och klockan närmade sig tolvslaget. Jag fick min nyårskyss på kinden utav min bästavän, och insåg att jag inte kunde vara lyckligare att ha en vän som hon.  
 
In på nattimmarna satt vi kvar i badtunnan, frös lite halvt om axlarna och nästippen. Livet var fint, fantastiskt. Det ena slutade med det andra, men allting löste sig fint. Klockan hann att blev halv 4 innan vi kunnde lägga oss.
 
Morgonen var väl mindra fantasisk när vi konstaterade att det har känns som vi legat och sovit i en båt mitt ute på havet. Mmmmh. Tillslut kom vi upp på benen och fick ta hand om städningen, och det var väl den mindre roligare delen på hela det hära nyårsfirandet. 
 
Jag är hel, jag är bakis, men det var fan värt det. 
 
-----
 
I år ska bli ett bra år, jag ska ta studenten, jag ska förhoppningsvis jobba, tjäna pengar, och jag ska fan i mig se till att leva. Kom igen nu Fredrika, det är på tiden att du börjar må bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0