11 januari 2015

För att Elino har gjort mig beroende av denna låt.
 
Idag har vi firat Alfred på sin 15-årsdag, och jag köpte inte ens en present. Jag är verkligen en sådan snäll syster. Jag hör det jämnt, *host*. Pengarna sipprar ju imellan mina fingrar och försvinner ner i trasiga hål i fickorna, eller ja, det är iallafall så det känns för att rätt som det är så är de liksom borta. Typ som nu. Jag har tvåhundra kronor kvar att leva på för resten utav månaden. Suck. Var jag verkligen tvungen till att beställa hem min favorit serie? Antagligen, jag behöver ju ha någonting att fördriva tiden med när ingenting annat funkar. Älskade glee, jag kommer nog aldrig bli för gammal för det. Femte säsongen är den som nu är beställd, och jag har börjat att se om hela serien för kanske sjunde gånen (?!). Inte konstigt att jag kan de tre första säsongerna utantill. 
 
Jag är en gleek.
 
Imorgon är det måndag. Jag har nog konstaterat det för flera stycken idag, jag menar, ifall om de inte visste så gäller det ju att hålla dem uppdaterade. Jag hatar måndagar mer än någonting annat, för det betyder att det är en början på en ny vecka, som i stort sett är precis som alla andra, och som jag precis lyckats ta mig igenom. Jag drar en djup suck. Jag vill verkligen inte, men jag antar att det bara är att hålla andan igen. 
 
Det var det, jag ska inte dra ut på det mer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0