20 januari 2015

 
I brist på annat så dekorerade jag min vägg idag. Vet inte ens om jag ska vara nöjd. För jag använde mig utav sådana bilder som har blivit dubbletter och kvarliggandes på skrivbordet. Inte heller hade jag bilder i samma storlek, så därför kom inte ens mina absoluta favoriter på sin plats, utan de ligger i din mapp igen. Jag får hitta på någonting annat för dem. 
 
Jag vill göra om hela mitt rum. Ändra färgen på mina blåa väggar, till någon mer neutral färg, som vit tillexempel eller något som skiftar i grått. Jag vill ha nya möbler, bland annat en bredare säng som jag kan fylla med enorma kuddar och byta ut mitt tunna slappa täcke till ett tjockt och fluffigt. Jag vill ha massa doftljus ståendes på en bra plats, så att jag slipper flytta på dem så fort jag vill tända dem. Jag vill ha en svart lurvig matta liggandes på mitt golv och jag vill ha mitt keyboard framställt på ett stativ. Väggarna ska jag fortsätta att klä i mina egna bilder, för att ha som minne så att alla kan se vad jag vart med om och så att alla kan se vilka underbara personer jag har i mitt liv. Även bilder där de ser mig le, för jag vill visa att jag också kan vara lycklig någon gång ibland. 
 
Jag vill förändra så mycket i det rummet som jag spenderar mest tid i, jag vill att alla ska komma in och aldrig vela gå härifrån. Just nu är mitt rum bara sunkigt och raka motsaten till vad jag vill ha.
 
Kanske får detta bara bli vad det är, en fantasi.

Kommentarer
Postat av: N

Vad fint! Vill också fixa rummet med mysiga bilder :)

2015-01-20 @ 17:29:18
URL: http://nouw.com/nathaliemaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0