Måndag 21 April

 
Alltså. Elin. Den bästa levande varelsen som finns. Om ni inte redan förstått det. Vaknade sent idag, dvs klockan 11. Ångest över att inte ha någonting att göra. Fint väder. Strålande solsken. Bäddade ner mig i sängen. "Pluggade".Suck.
 
Meddelande från Elin: "Du kan komma över hit så kan vi sätta oss ute och plugga" 
 
Jag tvekande inte ens. Gör allt för att träffa henne. Pluggade gjorde vi, lite halvt om halvt i kanske en timme (?). Därefter spontanbyggde vi upp Elins stutsmatta som stått i garaget ett antal år. Det var ett exprement i sig att få ihop det hela, men tillslut stog den där, redo att stutsa på. Jag blev som ett litet barn. Super lycklig
 
Jag har haft shorts och linne på mig idag. Linne. Hur jävla längesen var inte det? Men jag orkade faktiskt inte bry mig. Det var skönt att inte ha någonting hängandes runt axlarna. Svettades som en gris ändå. Mysigt. Jag är mysig. Förstår inte riktigt varför jag är singel. 
 
Elin och jag har haft en kamra filmandes nästintill under hela vårat hoppande. Vi planerar att starta en youtube kanal. Det kommer bli så jävla najs. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0