---

Tio saker du vill göra innan du dör.
1,Ta körkort 
2, Flytta hemifrån
3, Bo utomlands

4, Dela mitt liv med någon som gör mig lycklig
5, Äga mitt drömkök
6, Hoppa fallskärm
7, Jobba som veterinär eller djurskötare
8, Inspirera andra
9, Skriva en "djup" välutformad historia om livet
10, Leva

Nio saker om dig själv.
1, Jag är oorganiserad hemma, och tvärtom på jobbet
2, Jag vill gärna vara aktiv i samtal som egentligen inte angår mig
3, Jag har inte haft ett fast förhållande 
4, Jag är blyg i obekväma situationer
5, Jag behöver lyssna på snabb, hög musik för att lugna mig ifrån mina hjärnspöken.
6, Jag tar alltid på mig för stort ansvar
7, Jag önskar jag hade lika många armar som en bläckfisk (med tanke på ovanstående)
8, Jag är väldigt oseriös av mig
9, Jag är lite av en pojkflicka

Åtta sätt att vinna ditt hjärta på.
1, Acceptera att jag nedvärderar mig
2, Musikalisk
3, Våga bjuda på sig själv
4, Glädjespridare
5, Kramgo
6, Äventyrlig
7, Spontan
8, Brunögd

Sju saker du grubblar på.
1, Framtiden
2, Framtiden
3, Framtiden
4, Framtiden
5, Framtiden
6, Framtiden
7, Framtiden
 
 
Sex kändisar du tycker är snygga.
1, Erik Segerstedt
2, David Ryan Strauchman
3. Taylor Launtner
4, Cory Monteith
5, Justin Timberlake
 
Fem saker du aldrig vill göra.
1, Såra mina närmaste
2, "Stå ivägen"
3, Jobba kvar på McDonalds i mer än två år
4, Stå i skuld
5, Plastikoperera mig

Fyra saker du har köpt den senaste månaden.
1, Ett linne
2, Mat
3, Jeans
4, Godis

Tre sätt att få dig le/skratta.
1, Överaskningar
2, Kramar
3, Utflykter.

Två gamla favoritlåtar.
1, The Fray - How to save a life
2, Trading Yesterday - Shattered


Något folk inte vet om dig.
För cirka ett år sen var jag 10 kg lättare än vad jag är idag, vilket egentligen bara är positivt även om det är svårt för mig att acceptera. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0