8 augusti 2014

Jag är helt utslagen, vet inte om det är värmen eller om det är miljön. Gåshud har jag ju trots allt så det förstnämnda utesluter jag nog även om jag svettas som en gris på nätterna. Tankarna är tomma eller kanske bara någonstans där jag inte är. Jag är bara trött. Som alltid, om inte tröttare. 


Annars så älskar jag västkusten, dock har jag inte tagit vara på alla fotomöjligheter, dvs, att jag inte ens orkat bära mig mig kameran överallt. Vilket jag ångrar nu, för att påvägen till stranden kom en rädd men strålande fin ekorre bland träden. Skit också. 

Aja, imorgon åker vi hem. Vet inte, jag känner mig ganska lite taggad inför det. Därför att vi ska på kalas, vilket innebär "stress", och sedan sitter jag där vid bordet, som luft. Jag skulle inte ens behöva vara där. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0