12 december 2014

Bussturen mot Lidköping får mig som vanligt att slappna av. Då känns det som jag är påväg till en stad utan problem. Iallafall låter jag problemen försvinna på ett sätt jag aldrig annars lyckas med. 

Äntligen är det fredag, verkligen fredag. Det var inte fredag i onsdags, och inte heller i torsdags som jag inbillat mig hela denna veckan. Idag är det fredag, och jag har gjort min sista redovisning för detta året. Jag pustar ut lite grann. Men bara lite. En vecka kvar sen har jag jullov. Ett lov jag helst bara vill vara isolerad ifrån omvärlden, inte göra någonting, inte behöva tänka på någonting. Men så kommer det tyvärr inte vara. Jul och nyårstressen hänger fortfarande runt mina axlar, likaså allting annat. 

Men det ska jag ju inte tänka på nu. Jag ska blunda de sista 10 minutrarna på bussen, leka med min favorit kille och äta tacos med de bästa personerna som finns i mitt liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0