17 december 2014

 
Till skillnad från gårdagen så har detta varit en bra dag, för att den har inte bestått av tårar, tårar och ännu mer tårar. Det är dessutom svårt att inte ha det bra när man umgås med Elin. Vi har blivit två par tv-spelsnördar som spelar allfrån fightspel och bilspel till little big planet. Det är ju underbart. Vi är underbara. 
 
På tal om gårdagen, och för att gräva lite på ytan. Jag föll pladask igår och kände mig lite som bambi på hal is. Oavsett hur många gånger jag försökte resa min kropp så brast jag i tårar som sedan torkade in i min hud därför att jag inte orkade torka bort dom. På bilden ovan sitter jag fortfarande med tårar i ögonen, och den bilden fick också bli en del av instagram med ett citatet "It's so hard keeping track of what's gone wrong" från en utav mina favoritlåtar. Jag är så totalt hopplös när jag är ensam, jag går sönder då, jag kvävs.
 
......
 
Nu har jag två dagar kvar i skolan innan mitt jullov. Knappt att jag orkar, men jag ska bannemej befinna mig på skolan. Två dagar. Got it. 
 
När vi ändå talar om dagar, det är sju sådana kvar till julafton och fjorton till nyårsafton. Fyfan vad jag inte längtar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0