"I wish that I could feel like the cool kids"

Foto: Elin
 
För några timmar sedan var jag sådär super duper mega trött. Du vet sådär trött att ma inte orkar hålla ögonen öppna, men att man är så dum att strunta i att gå och lägga sig. Nu har jag passerat "tröttheten" och sitter i sängen piggare än någonsin. Funderar på att dra fram mitt keyboard igen som jag suttit med lite under kvällen.
 
Kanske får det bli ett nyårslöfte. Att spela mera alltså, för det är kul, och avslappnande när man väl har lärt sig delar utav en låt. Plus att jag kan om jag vill. Eller det klart, alla kan. Jag vill vara kreativ, musikalisk.... jag vill kunna vara bra på att måla, att ta kort, att spela instrument, att sjunga och så, så, så mycket mer! 
 
Ugh.
 
Ibland ger jag bara upp hoppet. Men jag ska ge år 2015 en chans, för om tre dagar börjar det nya året, och jag ser fram emot att fira det tillsammans med en utav mina bästa och några vänner. Jag hoppas på en annorlunda nyårsafton. 
 
Nog om det. Jag får försöka tvinga mig till sömns, kommer inte orka med morgondagen annars. Hejsvejs. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0