20 maj 2014

Ni kan aldrig någonsin förstå hur bra hon är!

Det är slutspurten i skolan, och än trillar nya läxor, inlämningar och prov in. Jag är helt dö slut. Jag har inte tid till att sova, för när jag väl försöker tänker jag redan på alla måsten. Dessa måsten får mig att gå högt i tak. Panikattacker omvartanat, jag klarar inte av det som alla förväntar av mig. Jag har också gränser. 

Mina dagar är alltid fullspäckde, och om inte, så tar det inte lång tid innan det blir de. Egentligen finns det ingenting negativt med det, för jag gillar att vara borta från mitt rum, och utanför lägenhetens dörr. Frihet.
 
"Så länge jag andas"

Kommentarer
Postat av: Elino

Jag älskar dig. Du förstår inte hur bra du är. ♡

2014-05-21 @ 16:38:57
URL: http://lovelino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0