2 november 2014


Höstlovet avslutades igår med en hallowenfest. Och det är väl ändå ett helt okej. Idag har jag legat hemma med söndagsångest om hur ogärna jag vill gå upp till skolan imorgon. Jag har sovit bort tre timmar mitt på ljusa dagen och inser nu att jag inte kommer lyckas somna inatt. Great..

Annars då, jag har öroninflammation som har pågått i en vecka. Min medicinering är slut och jag orka inte bry mig om att skriva ut och hämta nytt. För det är lite så jag fungerar just nu, jag orkar inte ta tag i sakerna. Jag orkar inte ens prioritera. Även om det är något jag gjorde i all hast när jag sa upp mig från jobbet. Jag behöver hitta min livsglöd igen. Hitta det som jag tycker är roligt. Just nu tar bara allting emot, för allting rasar samman så fort jag lämnar sängen. 
 
----
 
Dom senaste dagarna har jag sett filmer i repris och gömt mig under täcket. Jag tänker fortsätta med det lite till innan det är dax för att kämpa sig igenom en helt ny vecka. För längre i skrivandet än så här, kommer jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0