2 oktober 2014

 
Allting är upp och ner, eller kanske ner och upp just nu, jag står iallafall inte stadigt. Jag vet inte vad någonting är längre. Tappat tidsuppfattning, tappat dygnsrytmen, tappat intresset, tappat modet, tappat mig själv. Denna gången så jävla grovt.  Vem är jag? Och vart är det som ni lovade skulle blir bra?
 
Jag undviker allt och alla. Sitter instägd på ett rum och önskar att tiden bara kunde stå stilla är min lösning. Eller att alla minnen, alla händelser, alltihopa bara kunde raderas. Att alla måsten försvann, alla krav. Jag orkar inte gå till skolan eller jobbet. Jag orkar inte träffa mina vänner, jag orkar inte prata med någon, jag orkar inte ens bry mig. 
 
Allting äcklar mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0