Same day , other feelings

För varje minut blir jag osäkrare på om jag gjort rätt eller om det bara var ett för snabbt beslut? Något som kändes så bra för ett par timmar sedan har blivit motsatsen under dagen. Jag visste att jag skulle känna såhär. Att andras åsikter skulle påverka mitt mående. Varför kan jag inte bara stänga ute det och inse att jag gjorde det för mitt eget bästa. Varför tar jag alltid på mig skulden för att mina handlingar ska vara fel? Jag blir så trött. Så orkeslös. 

----

Just nu färdas jag i bussen påväg hem till Skara. Jag är kluven och min mage gör ont, bara för att få mig att känna mig liiite sämre. Jag hoppas på sömn inatt så att mina ögon slipper gå i kors. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0