23 februari 2015

 
Jag har varit sängliggandes hela dagen idag, vilket jag kommer vara imorgon också. Jag var tvungen att ringa till min praktikplats och säga att jag inte kunde komma dit. Det var precis såhär jag inte ville att det skulle bli.
 
In på nattimmarna låg jag och vred och vände på mig, klarvaken men ändå i hopp om att kunna somna. Men sen satte illamåendet igång och allting blev kört. När klockan hade blivit fem på natten började allting lugna sig och jag kunde sova i två timmar innan jag vaknade med illamåendet igen. Ugh, livet. Mina ben har varit för svaga för att gå och hela min bröstkorg har gjort ont. Det är tungt att andas och mat har inte varit lockande under de senaste dagarna. 
 
Jag undrar när det här kommer att få ett slut. 
Finns det ens ett slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0