8 februari 2015

En bild från i sommras.
 
Nu har det gått några dagar sedan jag skrev sist, med tanke på att mitt mål är att uppdatera dagligen bara för att rensa skallen ibland. Men jag har känt att jag inte har behövt göra mig av med någonting, för det känns äntligen som om att jag har satt fötterna på marken igen. 
 
Jag roar mig med mina bästa vänner och jag försöker lista ut vad mina känslor vill säga mig. Kanske borde jag sluta anstränga mig, och sluta överarbeta allting. För något jag lärt mig är att det inte hjälper. Jag försöker lyssna på mitt hjärta och jag försöker ge, vad man kallar kärlek, en chans. Det ända som kan gå fel är att jag blir sårad igen. 
 
.....
 
Annars så lever jag alla ungdomars värsta mardröm. Det vill säga att jag är utan mobil. Min laddare har fått nog och vägrar att ge det dyrbaraste jag har ett liv igen. Det här är ju nästan hemskt. 
 
Så idag har jag beställt hem en ny laddare som inte kommer komma hem föräns om si sådär tre dagar. Det kommer bli ett spännande lov det här. Men för att lägga tankarna på annat så ska jag sova hos Sara imorgon tillsammans med Elin. Vet ni vad vi ska göra? Just det, tv-spelskväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0