14 januari 2015

 
Jag lovar mig själv att ligga i gällande mitt skolarbete, men precis som allting annat så går det åt helvete. Jag har prov på ingång, både muntligt och skriftligt, jag har en diktanalys att göra och en argumenterande text i engelskan. Det är arbeten som jag inte orkar ta tag i, för jag sjunker under ytan då. Jag försökte mig på svenskan, och som ni förstår så kom jag ingen vart. Jag vill vara ute i tid, bara ha det överstökat. Men när det kommer till penna och papper blir jag stum. Orden blir inte ord, utan orden blir bara bokstäver som inte går att tolka. Jag gav upp, som vanligt. Jag la mig i sängen. Det är ett lika dumt beslut varje gång, för att resa sig är alltid nästintill omöjligt. 
 
Ja jo ja. Jag är vek. 
 
Idag fick jag mitt paket med mitt kära glee och en "bonus" som jag gav till mig själv var alla ice age filmerna för 99 kronor. Vilket också betyder att jag blev 99 kronor fattigare än vad jag hade räknat med om jag bara hade hållt mig till serien. Jävla pengar, ni vrider liksom om nerverna på mig. 
 
Jag vill bara dränka mig i någonting. Typ i rinnande choklad eller i coca cola. 
På tal om något som får ångesten att leva.
 
Åh herregud. 
Ordbajs.
 
Snälla ge mig helg nu.
& just det ja, grattis till min bror som är på andra sidan jorden, grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0