22 januari 2015

Ibland får jag känslan av att jag inte känner mig levande. Att jag bara vandrar runt på jorden. Ibland är de dagar som idag. De får mig att tänka på allt, de får mig att känna allt. Varenda kroppsdel har gjort ont och gör fortfarande ont. Att bara ligga ner hjälper alltid, men inte denna gången. Jag försökte blunda en stund, men försöket var förjäves. Jag börjar fundera på vart jag ska ta vägen när allting bara känns som en ända röra. För mitt eget bästa bör jag nog hålla mig intryckt i mitt hörn och bara befinna mig i nuet. Men det är också det sista jag vill. 
 
Jag är fylld av otillåtna tankar och tom av kunskap.. 
Livet är underbart,
 
Jag har så mycket jag vill skriva ner för att lätta på de tyngsta molnen. Men orden sitter liksom fast som de brukar. Därför känns det ingen idé att försöka, för allting har skrivit hitills har bara känt som ordbajs. 
 
Därför ska jag se på glee nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0