25 januari 2015

 
Återigen gör jag allting för att undvika det jag hatar att göra allra mest, vilket jag gör även precis nu. Jag bestämde mig för att skriva detta blogginlägg istället för att läsa på om olika förklaringar till till varför man ser saker ur olika perspektiv, och om hur psykisk ohälsa uppstår grundade på olika förklaringsmodeller. Förbannade psykiatri, jag vill inte ens veta...
 
Så, vad jag har gjort idag, det är att ha legat i sängen fram tills klockan halv tolv, därefter låg jag och vred och vände mig i soffan av att inte vilja städa. Vilket jag tillslut tog tag i en timme senare. Efter städning hade jag förväntats duscha och plugga. Andra punkten hoppade jag över vilket ni kanske förstått, istället åkte jag med mamma och pappa och käkade en sen lunch. 
 
"När vi kommer hem måste du sitta och plugga" 
Var tankarna som ständigt gick i mitt huvud. 
 
Ännu en gång. Jag fortsätter att undvika mina största bekymmer efter att ha fått frågan om att komma över till Elin och spela tv-spel. Därför bad jag pappa att köra dit mig på hemvägen och där blev jag också kvar i fyra timmar. Kvällen är fortfarande ung och jag har gott om tid på mig att plugga in de där som jag ska kunna inför provet imorgon. Men det tar fortfarande imot lika mycket som det alltid gör. Ska jag klara provet eller inte? Klart som fan att jag måste klara det. 
 
Det innebär att plugga Fredrika. 
Plugga, plugga, plugga. 
Du kommer aldrig komma ifrån det. 

Kommentarer
Postat av: N

Superfin bild!

2015-01-26 @ 21:50:40
URL: http://nouw.com/nathaliemaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0