17 juni 2015

 
Sen senast som jag uppdaterade på riktigt, som ni kan se, har jag tagit studenten. Jag har fucking gått ut ur skolan för gott, hur gick det till? Jag förstår ingenting, jag gör verkligen inte det. 
 
Annars då. Jag har fyllt år, vilket betyder att jag funnits vid livet i 19 hela år. Det finns inte mycket att säga om den dagen, jag gick upp när klockan ringde fem på morgonen för att sedan ta mig till jobbet, strax därefter att jag hade slutat träffade jag några kompisar på kvällen som gjorde det hela lite bättre. 
 
------
 
Men det var väl inte riktigt det som jag hade tänkt att skriva om i detta inlägget. Bilden som ni ser ovan är tagen på Öland, och det är där som jag har befunnit mig de fyra senaste dagarna tillsammans med min syster, Kenny och Casper. Ett välbehövligt försök till att rensa tankarna från kaos och konflikter även om allting rasade samman under bilfärden påväg hem till Skara igen därför att ångesten levde vilt innanför min bröstkorg. Oförbjudna tankar trängde sig fram och det ända jag kunde göra var att stirra ut genom sidofönstret och kolla på träd som snabbt swichade förbi samtidigt som jag försökte andas. 
 
Förutom det så har resan varit relativt bra. Vi har varit på Ölands djur & nöjespark, (som dock sänkte våra förväningar), vi har badat på ett äventyrsbad i Kalmar (som också sänkte våra förväntningar), vi har besökt Kalmar slott, vi har tagit trevliga promenader även om det alltid varit till en mataffär, och vi har tagit en tripp förbi Ölands största "köpcenter".
 
Ja det var väl det.
Bilder kommer att komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0